A napjaink szerves részévé vált közösségi csatornák a márkák számára fontos helyszínek a célközönség eléréséhez. Ezen platformokra is érvényes, hogy sikeresen kommunikálni csak jól átgondolt stratégia és profi kivitelezés mentén lehet. A médiumok sajátosságai miatt nem elég itt megállni: elengedhetetlen a fogyasztói visszajelzések folyamatos kezelése és szükség esetén a tervek finomhangolása.

  • Közösségiamédia-audit
  • Tartalomstratégia
  • Tartalomkészítés és -publikálás
  • Csatornakezelés (kommentek, üzenetek)
  • Mérés
Közösségi oldalakat kezelünk

Szeretnék veletek dolgozni!

Nyitottak vagyunk az új kihívásokra, megértjük üzleti problémádat, és segítünk megtalálni a jó megoldást. Ha szeretnél jobban megismerni minket, esetleg van egy jó ötleted vagy egy komoly helyzettel kell megbírkóznod, lépj velünk kapcsolatba!